Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobbat

Idag var det jobb 7-14 efter ännu en insomnia natt....På jobb var det som vanligt. Skönt att komma dit men sen kom jag ihåg varför jag ska vara på annat håll i sommar (och förhoppningsvis längre)

Såg på tv imorse att de diskuterade det här med att välja att sätta sin 1 åring på dagis. Precis som man VÄLJER det! Det handlar ju om att dagarna är slut när ungen är ett år och man inte har något val. Jag (eller min man då) hade gärna varit hemma tills vår dotter är 1½-2 år men det går ju inte eftersom man måste ta ut 7 dagar i veckan. Till nästa barn planerar vi att lägga undan pengar för att vara hemma....det är kanske så det 'rtänkt att man ska göra? För man får ju knappast MINDRE utgåfter när man får en ny bebis.

Vi har varmt hemma asså! Sen de installerade in den nya gaspannan är det nästan olidligt. Ändå har de varit och sänkt. Tror de struntade i vårt hus...

Ska träna en timme kl 19.45. Imorgon jobbar jag kväll. Nu ska jag se om det går att reda upp några begrepp, imorron är det prov. Barnpsykologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback