Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag var jag och simmade med Lotta och hennes barn i Lödde vid 9 tiden. Skönt var det,och längesen. Även om det inte blev så mycket simmandes, mest snack och sen sol såklart =)

Efter det träffade jag Isabelle på bibblan, vi kopierade papper till provet på tisdag och skulle plugga men det blev mest snack där med ;-) Nova var med och var väl inte på samarbetshumör direkt.

Nu borde jag plugga men känner mig mest uttråkad och Nova är förkyld och låter mig inte sitta själv. Jobbigt men hon blir väl snart frisk. Får ta det där pluggandet när hon lagt sig ikväll. Ska oxå lägga mig tidigt ikväll, siktar på senast 21 eftersom jag ska upp kl 6. Ska jobba 7-14 och man vet aldrig hur natten blir.

Funderar på en promenad nu, Novas gröt är slut så måste ändå ner i "byn".

Micke är i Malmö och skulle fika med en av sina systrar.

Längesen jag täffade min syster nu, ca två veckor sedan och ännu längre sen jag såg mamma.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback