Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Plugg

Det är fan vad jag kommit efter med detta pluggandet asså! Jag har haft hur mycket som helst att göra,har en del kvar. Hoppas kunna maila iväg det ikväll, lovade typ läraren det. Lovade mig själv att lägga mig 21. Hmm klockan är snart 22. Nova sover oroligt, vaknat tre gg sen halv åtta typ. Philip har säkert somnat, ska in och stänga hans tv sen om han inte gjort det själv.

Blev negerbollar igen innan idag. Tror Philip sagt chokladbollar innan.....hmm han gör det inte mer. ''Vi skulle baka NERGERBOLLAR mamma!" sa han idag på dagis. "Ehh hehe ja chokladbollar ja..mmm" HAHA!

Håller på och skriver om grupputveckling, vad man kan göra om arbetsgrupperna på jobb är dåliga. Ha, på vårt jobb var enda lösningen att någon slutade vilket oxå hände.

Disken trillar snart ur diskhon men jag bryr mig inte, inte ikväll. Plugget går före.

Nä sista rycker nu sen blir det snabbdusch och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback