Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Senare

Fick städat en del innan det var dags för dagis. Philip reagerade på samma sätt som igår när jag kom för att hämta honom: han sa "mamma,jag har saknat dig och letat efter dig. kom så går vi hem"  Vissa dagar är bättre än andra =)

Efter dagis blev det en glass vid Sibylla med Alex och hennes tre barn =) Det var strålande sol och riktigt varmt! Sen gick vi hem till oss och snackade lite.

Lagade lite mat när de gått hem sen var det kväll här. Nova la sig vid 19.30 ca. Nu kollar jag och Philip på Rent hus" på tv 4. Huhh...Känns ju bra att veta att vi inte har det så här hemma iallafall =)

Bilder:



Philip kollar tv       Nova innan läggdags  Hemligheter             i fängelset ;-)


kl 21 är det "Barnmorskorna" på ettan =) Sen blir det läggdags.

Och jag ska jobba fred kväll, lörd och sönd dag....*pengar* =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback