Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Shopping

Hittade lite mer grejor idag =) I love to shop! Inte bara handla (eller jo) utan när man hittar något man verkligen behöver och vill ha och som passar perfekt! Då är det liksom extra skoj.

Kom in till Malmö runt 11. Parkerade i Hansa Garaget (som vi sen knappt kom ur) Gick runt lite vid Lilla Torg och gågatan. Hamnade sen inne på Hansa. Hittade jeans på Vero Moda. Jo jag köpte ju ett par igår men dessa var en helt annan modell och färg. Ljusa som passar bra på sommaren, aningen smala ner till för min smak men så slipper man ju snubbla på allt haha. 27/34, antar att jag typ är nere i min gamla storlek igen =) Hade de varit en millimeter kortare hade de varit för korta. Sen hör och häpna hittade jag en bikini, jag som har SÅNA problem med det! Inte underdelen dåjag tänker på. På första försöket med två ungar med mig, helt sjukt men glad är jag. Sommaren räddad typ, nu ska jag bara jobba på kroppen så jag vågar visa mig!

Philip hittade två gorillor i leksaksaffären på Hansa, en stor och en unge =) Han ÄLSKAR gorillor säger han hehe!

Satt sen i solen på Gustav och käkade mackor vi köpt. Philip ville leka i fontänen hela tiden men med tanke på hur skitt där är så nejtack + att en hemlös tvättade sina fötter dår =( Latte på Espresso House sen!

Nova har varit halvkinkig idag eller hel beror på hur man ser det. Natten har varit ett HELVETE, jobbigaste på länge och då har vi ändå tyckt att hon börjar bli bättre nu. Gick knappt att få i henne gröt nu på eftermiddaggen. Micke kom precis hem så han försöker få henne att sova en stund. Sen ska han till Höör och tatuera sig vid 19 ju. Jag vill med!! Hoppas jag hinner göra i maj så den är läkt till 2 juni då jag börjar jobba.

Handpenningspengarna har kommit nu.....skulle haft dem för längesen men ni vet ju hur mäklare är! Så det känns bra med tanke på allt som kostar. Jag kommer ha en månads innestående lön, en månads dubbla boendekostnader, hunden ska kastreras 5 maj mm mm. Hoppas allt löser sig, längtar tills vi ska flytta =)

Skriver mer sen om inte kvällen blir jobbig. Micke kommer ju vara borta ett par timmar!

Photos from today:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback