Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snart natt

Nu ska vi snart lägga oss, jobbat till 23. Bilen startade inte när jag och Nova skulle hem från skolan =( Min snälla lärare bogserade min bil till verkstan. De trodde det var bensinpumpen, lät dyrt. Han som jobbar sa att det är nog inte lönt på en sån gammal bil. Ett gångjärn till motorhuven small oxå, svårt att svetsa....

Jobbet var lugnt men man är ganska slut i huvudet nu, hoppas det blir en bra natt.

Vet inte hur morgondagen blir nu iom att vi inte har bil...Kanske tar oss till nåt majbål närmare. Får se.

Skönt väder idag iallafall. När jag hämtat Philip var vi i trädgården en stund.


Imorron på förmiddagen blir det fika med Alex på Nova =)) Längtat hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback