Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tisdag

Idag vaknade Nova tidigt, hostade så hon spydde ner hela sängen vid 6 på mogonen. Fan vad mysigt det är med barn ibland asså ;-) Jag kunde somna om till 7 sen gav jag upp, lönt att gång på gång bli väckt liksom!!

Ska jobba kväll idag, till 23 i bästa fall...seeent haha! Men vafan de e skoj att jobba. Vi behöver pengarna och jag behöver komma hemifrån.

I veckan kommer våra pengar förhoppningsvis. Var på Ecohallen igår efter jobb, hittade massa Spiderman saker till Philip. Han sa att vi måste GENAST åka dit haha!

Idag 13.40 har jag prov i Barnpsykologi. Inte direkt pluggat, mer kollat genom och skrivit upp lite viktiga saker. Vi får ha materialet med oss så de e mer att man har koll på var allt står. Mer fundersam hur samarbetsvillig Nova kommer vara. Innan har det för det mesta gått bra men nu måste jag skriva hela tiden. Vi får väl se =)

Nä nu ska vi göra oss klara och gå till dagis.

Later

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad tycker du om caipirinha?

http://drinkit.blogg.se/1208759907_caipirinha.html

2008-04-22 @ 08:34:16
URL: http://drinkit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback