Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Valborgsmässoafton

Då var det valborg idag. Inte för att det är något vi "firar" direkt men det hade varit kul att hitta nåt majbål att gå till. Philip hade tyckt det var skoj att kolla på elden.

Kollar ny bil....är inne på sån vi har på jobb. Inte en snygg bil men den e praktisk och rymlig. Toyota Yaris är det men de är ganska dyra. Sen finns det Hyundai Atos som är i samma stilmen billigare. Japanese som japanese liksom.

Philip stannar hemma från dagis idag, ont i halsen och hosta säger han. Han får hänga med mig, Alex och barnen och fika. Hon tar med deras syskonvagn så kan Liam och Nova åka där. Tänkte se om vi hittar Spiderman saker. Tror mig ha sett det på KappAhl.

Micke sover, han ska jobba till 2-3 inatt. Tråkigt att vara hemma själv ikväll men så har jag bara Nova hemma. Ska se om inte Philips pappa kan hämta honom nu när jag är billös...

Nu ska vi göra oss iordning här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback