Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ny vecka!

Igår var det måndag och det innebar skola och dagis sen jobb för min del. Först lämnade jag Philip i skolan. Resten av familjen brukar ju hänga med men igår blev det bråttom! Sen vid 9 var vi med Nova på dagis. Vinkade i dörren redan och hämtade sen vid 11.45. Men det gick bra, hon hade t o m vilat på dagis, INNAN lunch. Trött tjej som envist ska upp tidigt på morgonen...då blir man ju trött!

Innan jobb igår var jag på massage, najs! Nu är jag aningens mör eftersom hela ryggen och nacken var full av knutor. Hon knådade ut det mesta. Ska tillbaka på torsd kl 17 för helkroppsmassage.

Idag är det oxå kvällsjobb för mig. Philip ska till skolan 8.30...eller 8.15 är det eg och i gympasalen (var den nu ligger!) Sen är han på fritids till 14.30.  Nova ska vila efter maten idag på dagis så vi får se när vi ska hämta henne,

Nu är klockan halv sju och jag har varit vaken sen 5.20 när Nova vaknade. Ska tvätta nu 7 så frukosten är uppäten, ska bara ta en cigg när Nova kollar på Teletubbies ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback