Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Regnigt värre...

På min lediga dag och allt....Men men!

Vi hade tänkt åka till Köpenhamn idag och gå på Tivoli mm. Får se hur det blir iom vädret.

Min store lille kille började skolan i onsdags! Snart 6 år gammal nu! Det är SJUKT så snabbt tiden går. Tänkte på det en del nu när Nova blev ett år. Är så fruktansvärt tacksam för mina fina små barn, dom är mitt liv =)

Nu vaknade Philip. Han bara stod där i trappan helt tyst haha! Träffade ju inte honom på hela dagen igår eftersom han var i skolan från 8.30 sen jobbade jag kväll, kom hem 22.30 typ.

Nova var på dagis själv igår mellan 9-11.45. Åt lunch där och det hade gått bra. Samma på måndag sen ska hon vila där på tisdag. Kanske att jag hinner vara med och hämta då.

Första skoldagen



Freja & Philip



Coolingen själv ;-)



Trötter



Festivaltös



Spiderman med lillasyster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback