Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjuka...

Då var det nog dags för sensommarens första förkylning här hemma =( Först blev Nova snuvig med feber i tisdags. Vi tror det är en blandning mellan dagis-baciller eller hennes små tänder som börjar komma upp. I onsdags började framtand nr 2 komma upp =) Philip har oxå gått och blivit förkyld, han får så ont överallt när han är sjuk. Vill bara ligga i sängen och kolla på film. Fick en panodil sen körde jag till jobbet. Hans pappa skulle snart komma och hämta honom. Hoppas han känner sig bättre snart, det är hans lillebrors dop idag. Micke är oxå dålig med feber och ont halsen. Om han mår lika kasst idag kan jag nog inte jobba ikväll, inte om inte någon kommer och hjälper honom med Nova.

Vi ska på Celines 1 års kalas idag kl 12 =) Nu börjar småttingarna bli stora ju! Alex ska oxå dit med sina tre barn =)

Har lite nya bilder men tror jag lägger upp dom senare, det är frkost dags här för Nova!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad tråkigt att vara sjuk :( Jag börjar oxå få ont i halsen... Krya på er! Kram Mia75



Förresten..trevlig blogg du har :)

2008-08-18 @ 21:35:13
Postat av: Marie-Louise (Kimme)

Hej

Trevlig blogg du har :). Hamnade här när jag letade runt bland sidorna på Spaces, där jag själv bloggar.

Själv är jag 28 och trebarnsmamma.

2008-08-20 @ 13:07:57
URL: http://kimme80.spaces.live.com/default.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback