Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

1 december!

Då var vi inne i december redan! Det händer en del mellan jobb och hemmaliv med barnen. Ikväll 18.30 ska jag på julfest med jobbet på Wallmans. Äta gott, mycket mer hinner jag nog inte för om jag ska jobba imorgon så är det tidigt. Får se hur Nova mår. Nu imorse hade hon 38,2, ögonen är lite bättre. Inte helt igenmurade som igår morse. Men nog är det ögoninflammation.

Micke körde Philip till skolan imorse så hämtar jag 12.15. På torsdag ska vi på drop-in och dricka glögg och äta pepparkakor och lussebullar =) Mysigt!

Såhär sliten ser lilltjejen ut med sina trötta ögon:



Kommer posta stora bilder framöver eftersom det ibland uppstår problem med att klicka upp de små.

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

stackars Nova. nu har båda mina barn ögoninflammation så dom är hemma från dagis idag.

Fina gardiner ni har! =)

kram Evelina

2008-12-01 @ 12:26:39
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback