Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Back at work!

Idag var jag tillbax på jobb! Och jobbat har jag gjort! Haft massor att göra, knappt suttit ner och ätit eller jo men inte utan avbrott. Men det var skoj att vara tillbaka =) Imorgon är jag ledig så detta var en mjukstart med tanke på att jag inte jobbat på 10 (!) dagar!

Min tur att lägga Nova men det slutade med att Micke är där uppe nu. Hon vaknade efter ca 20 minuter =( Det är nog dags att sluta dalta med henne. Hon ska iaf tillbaka in på sitt rum, kan inte hålla på och sova i vår säng. Vilket hon gjort i över 3 veckor nu. Hon har 9 tänder nu fast bara 5 st är helt uppe.

Scouterna hade avslutning idag 18.30-20.15 tror jag men jag orkade helt enkelt inte och Philip verkade inte bry sig heller. Dum tid OCH dag....

Nu blir det ett avsnitt av DH =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback