Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fortfarande hemma...

...med Nova. Ögonen var helt igenklistrade imorse med. Vi fortsätter att tvätta och ge henne ögonsalvan. Jag och Philip gick upp 7.15 typ, duschade sen hann vi spela en omgång Triominos medans vi åt frukost. Delade ut kalas-inbjudningskorten i skolan. Sen körde jag hem igen, då hade Micke och Nova gått upp.

Idag hade jag tänkt baka fler kanelbullar =) Ska posta ett traderapaket, väntar bara på att pengarna ska komma in på mitt konto. Behöver handla gröt till Nova, jäst, mjölk och lite sånt. Nu är solen framme men imorse ösregnade det och för en stund sedan snöade det...Lite förvirrat väder minst sagt!

Kollar på lite inspelade program, "unga mödrar" bl a ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

"har du mamma el pappa hemma?". DET VAR DET ROLIGASTE JAG HORT PA LANGE!!! Var det en gammal gubbe el? For jag har markt att ju aldre man blir, desto svarare e det att gissa folks alder! Typ nu leggar"" man att kunder som ser ut att vara typ 15 men som i verkligheten e typ 21! Det e aningen pinsamt...fast jag har blivit lite battre pa det pa sistonde. :o) Det kravs traning.

O hade du forresten haret i 2 tofsar? Far i sa fall kan jag forsta lite iallafall, men inte annars! :o)

2008-12-03 @ 18:07:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Evelina

Nu blev jag sugen på kanelbullar mums

Så drygt med denna envisa ögoninflammation!

kram

2008-12-03 @ 20:22:43
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: jane

hahah..vilken rolig larm-gubbe! men shit vilken pinsam situation!!! förstår att d inte e så kul att höra att man ser ut som ett barn. men om d e till någon tröst tror många jag är typ 18 eller nått! =)

2008-12-03 @ 22:22:47
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback