Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Längesen...

... jag skrev nu. Jobbar mest eller håller på med annat som typ Tradera ;-) Haha! Helt sjukt som man fastnar! Igår var jag inne och timbankade, blir dubbelt upp eftersom det var helg. Idag har jag en vanlig kvällstur. Tisdag och torsdag ledig =) Lämnade Nova på dagis kl 11, Philip åkte med Micke vid 8.20 typ. Innan jag lämnade Nova hann vi duscha, städa sen tog jag disken när jag kom hem. Kollat på ett avsnitt av "Dexter" oxå =) Bra! Ikväll kommer jag hem ca 23 så hinner inte se nåt prison break, får bli under dagen när Nova nannar middag eller nåt.

Vi ska ut och hugga vår gran nån dag. Får se när det blir, ska ju helst vara ljust så man ser nåt....

Nä nu ska jag snart dra till jobb, börjar 14.30.



BOOOOM va?!  (v 40 med Nova)




Saknar min gravidmage ibland men BARA ibland! När tiden är inne så ;-)


Kommentarer
Postat av: Jane

herre jösses som vi såg ut! kommer du ihåg när vi möttes på stan`Två vaggande elefanter :D

2008-12-17 @ 08:08:44
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Evelina

WOW vilken mage!! saknar oxå att vara gravid ibland. men får allt hålla mig ett par år. Kram

2008-12-17 @ 12:39:21
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback