Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag var det extremt lugnt på jobb. Vi hade en patient bara sen gick hon hem så då gjorde vi det med. klockan var ändå halv tre då.

Nu ska vi strax äta. Har röjt i Novas leksakslåda här nere. Flyttat upp massor av saker, känns som allt hamnar här nere på ett eller annat sätt. Städat undan lite mer här nere. Uppe tog jag igår. Imorgon planerar vi nog att åka till badet med Nova, om det är öppet. Annars är det tvätt kl 15, det är vad vi har planerat. Det ska vara soft när man är ledig =)

Betalat två tradera auktioner jag vunnit. Två par tights och en tunika med djurmotiv, allt i stl 92. Blir snyggt på min prinsessa =) Allt klär ju en skönhet sägs det *skryt*

Ska betala räkningarna oxå idag. Får nog bli när Nova lagt sig, de lär ju inte försvinna...tyvärr.

Philip kommer jag hämta den 30:e efter jobb, ca 15.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback