Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördagskväll = Desperate Housewives =)

Så var det kväll. lördagskväll. Nova sover och mannen är på jobbet. Tystnaden är total men det är skönt ibland =) Jag ska sysselsätta mig med en hel del avsnitt av Desperate Housewives, julmust och salt & vinäger chips =)) Är inget stort fan av chips men dessa är ju goda som synden ;-)

Btw, vi har kommit fram till att hunden vår ska flytta till min moster på heltid. Först pratade vi om nu i veckan som kommer men det är kanske bäst att vänta tills efter jul och nyår, lugnare i denna hålan med tanke på allt smällande. Kommer sakna honom trots allt. Fast säkert ännu mer när han inte bor här längre. Han kommer få det bättre hos min moster, all odelad uppmärksamhet. Och han är ju uppmärksamheten personifierad! Oxå kan man sluta ha dåligt samvete för att man inte ger honom tillräckligt med tid och motion.

Nä nu ska jag inte babbla för det är banne mig spännande bland husfruarna =) Imorgon kommer det förhoppningsvis lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback