Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndag

Idag är jag ledig men jobbar imorgon kväll. Tänkte handla lite julklappar, städa och så inför jul. Vi har MASSOR av pantflaskor som vi måste bli av med. Har en del tradera paket att posta oxå. Imorgon kommer Philip hem igen, han har varit hos sin pappa sedan fredag så det är längre än vad han brukar vara borta! Längtar efter honom =)

Vi ska träffa min moster idag och diskutera ang Diesel. Har inte bestämt tid bara men vi ringer henne senare.

Nu ska jag göra mig lite iordning. Har JÄVLIGT ont i nacken som vanligt, tråkigt att det är så för det mesta. Har ändå proppat i mig två panodil och en diklofenak men det blev snarare värre...Får börja sova med min "hälsokudde" som Micke kallar dem. Sån som formar sig efter nacken och huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback