Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Något bättre!

Idag är det lördag. Var uppe med Nova vid 8 ca. Min hals var då INTE att leka med. Kunde inte svälja! Jäkla skithals =(  Nu är det lite bättre efter varmt thé med honung i =) Men jag har helt klart åkt på något skit. Tror inte jag ska jobba imorgon, speciellt eftersom morgnarna är värst och jag skulle börja 6.45 imorgon.

Kollat på Prison Break. Tänkte se var jag är när det gäller Desperate Housewives =)) Längesen jag kollade lite avsnitt av det.

Annars blir det lugnt idag. Inga planer alls. Philip ska till scouterna nu strax med sin pappa. Jag ringde innan och påminde om "Narnia" Ikväll kl 19. Tror det var 5:an eller 3:an den går på. Spännande verkar den iaf.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hallå Rebecca! Trevligt att du oxå har en blogg! Jag kommer bli en trogen läsare som även kommer kommentera, eftersom det kan vara trevligt! Hoppas även du tittar in hos mig :)



Ha en skön Lördag och krya på dig! Kram Mona

2008-12-06 @ 20:02:09
URL: http://sashakitty.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback