Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ny dator och Nova sover hos farmor!

Idag började jag dagen med sovmorgon till 10.15 ca =)) Najs!! Sen var det rätt slappt på morgonen, tog det lugnt och röjde lite. Det vanliga. Sen drog vi ut till Elgiganten i Lödde och fixade ny dator med 17 tums skärm och aningens bättre utrymme =) Hämtade tavlan på Mickes jobb oxå som hans arbetskamrats dotter gjort. Den blev jättefin! Sen direkt hem till Mickes mamma och käkade julmat =) Vi hade bestämt sedan innan att Nova skulle sova över. Egentligen skulle Micke upp till Höör idag och stanna över natten men sen avbokad han för det är mycket annat att fixa med. Moppe bilen har lagt av och den behöver han tills det är dags att jobba imorgon. Jag ska jobba 6.45-15.15 imorgon så hämtar jag Nova direkt efter. Det blir andra gången hon sover borta men det gick jättebra sist hos farmor så vi är lugna =) Nu ska vi kolla två avsnitt av Dexter sen blir det sängen för min del.

Medans mamma sov:



Tavlan:



Nr 144 A bor vi på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback