Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Träffat tomten mm

När vi kom till skolan för att hämta Philip ville han först inte med men när jag sa att vi skulle åka och träffa tomten blev det fart på honom =)  Nova somnade på vägen in till Malmö. Gick från slutet av Pildammarna typ där vi parkerade. Jag sa till Philip att tomten nog var på Gustav, lång bit för liten kille att gå ;-) Men vi klarade det. Nova satt snällt i vagnen trots att hon var vaken. Först kollade vi på alla paketen i trädet, sen åkte vi karusell och drack latte =)Hittade sen tomten i sitt hus (tält haha) Gick in och fick pepparkakor och Philip fick säga vad han önskar sig. Mycket blev inte sagt dock (!) Senare sa han att han inte vågade säga hehe! Sen var det dags att gå tillbaka. Satte bilen på p-skiva, 2 timmar. På vägen käkade vi varma minidonuts, såå goda =))

När jag slog på datorn hade jag 36 mail (!!) Många av mina tradera auktioner går ju ut idag så mycket är sålt!

Julklapps-tips till Nova: STRUMPOR! Såna anti-halk ni vet. Stl 22-24 eller från 22 iaf =) Annars har hon det bra i klädväg nu tycker jag, även efter min utrensning.




På väg hem:


Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en myyysig dag! fina bilder (as always!) kram

2008-12-17 @ 12:22:00
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Evelina

Låter som en myyysig dag! fina bilder (as always!) kram

2008-12-17 @ 12:22:13
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback