Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig

Idag är jag ledig och vi ska hem till Madde på frukost och lite snack =) Var längesen vi sågs så det ska bli jätteskoj! Tar med mig båda barnen, Micke hade ju båda igår på Skattkammarön. Egen tid är inte fel när man är pappaledig eller jobbar för den delen =)

Efter besöket i Staffanstorp ska vi nog hitta på nåt annat skoj. Får passa på när jag är ledig, sen jobbar jag dag torsdag och fredag men ledig helgen. Sen på söndag åker Philip till sin pappa i två veckor. Hur ska jag klara mig utan min lille kille i två hela veckor. Det längsta han varit borta nu på sistone är bara fyra dagar annars är det för det mesta bara över helgen....Men jag kommer ha att göra med jobb och den övriga familjen.

Uppe med Nova 5.30 imorse....tiiiidigt! Tur jag kan lägga mig 21 ikväll för imorgon ska jag upp 5.15 igen till jobb.

Kommentarer
Postat av: Ramonaa

haha usch så tidigt behöver jag inte gå upp iallfall =)Blev 08:30 idag och det är sovmorgon här hehe, än så länge ska nog inte säga förmycket nu hihi.Jo det är betydligt smidigare att köra varannan morgon.. Hinner man få lite ork tillbaka hehe. Jo då här e allt på topp hos er då? Så stor Nova har blivit. kram

2008-07-16 @ 09:07:43
URL: http://remgren.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej hej! hittade din blogg via familjeliv. och såg att erat hus är skrämmande likt vårat :-o så jag antar att vi kommer bo i samma område =) trevlig helg! kram Evelina

2008-07-18 @ 19:23:24
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback