Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Busy

Nu var det längesen jag skrev. Mycket beroende på att vi inte har internet hemma men vi har verkligen haft fullt upp. Skriver från jobb nu. Vi har flyttat iallafall och det gick bra. På tisdag lämnar vi det gamla stället. Vi börjar installera oss i det nya, jag tycker där är betydligt mysigare men Micke gillade nog det gamla bättre.

Igår blev jag 27. Känns som man är bra nära 30 nu alltså. Vet inte vad jag tycker om det men jag kan inte göra så mycket så jag gillar läget ;-) Känner mig ff som 20 haha! Jobbade så gick dagen snabbare ;-) På kvällen hade min underbare make ordnat barnvakt så vi kunde gå ut och äta själv tillsammans. Så trevligt var det =)

Nä får fortsätta jobba men ville bara ni ska veta att jag lever och jobbar och står i ;-)

See u när vi har internet igen vilket bör vara snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback