Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hej hej hallå!

Nä SÅ pigg är jag inte, det bara lät bra =) Idag har jag jobbat 6.45-16 men stack vid 15.30, skulle på återbesök för att kolla mina vaccinationsresultat. Ingen reaktion, dvs jag är inte vaccinerad mot TBC så det kanske bör göras. Ska ringa infektionen imorgon.

Nu ska Nova lägga sig. Philip leker spiderman som vanligt =) Micke, David, Jane och Denice (tror jag) är i huset och jobbar. Nu är det inte mycket kvar. Igår passade min mamma Nova där borta så vi fick gjort massor. Målade allt en gång + Philips rum två gånger. Novas rum målas rosa idag.

Jane klarade sitt körkort idag =) Sååå stolt över dig gumman! Som Micke sa: då har vi en fylleride nu ;-) Haha!

Blir sängen tidigt ikväll, ska upp 5.15 som vanligt sen ledig onsdag. Jobbar dag torsdag och kväll fredag = midsommarafton....

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback