Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Började dagen som planerat med sovmorgon =) Följt av en timmes styrketräning, härligt!! När jag kom hem var jag som en ny människa =) Jane och Adnan var hemma hos oss när jag kom hem. Adnan skulle hjälpa Micke att installera nån baslåda eller vad det var. Jag är inte så insatt i sådana saker ;-)

Tog med mig barnen och Jane till nya huset, vi promenerade dit. Hon tyckte det var jättefint och mysigt.

Nu ska Micke precis åka till Höör och fortsätta på tatueringen. Ungarna och jag ska till affären och handla så blir det gjort. Sen står det nog städ och tvätt på schemat om jag inte tittade fel;-) Mitt inbyggda hjärn-schema då haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback