Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

1 maj!

Natten har ju varit lite stökig här ute i vår håla. Någon sprang precis utanför vårt sovrum inatt och skrek. Jäkla fylleungdomar ;-) Nä men ärligt, detta är ett familjeområde. Man kan inte hålla på så vid tolv på natten tycker jag. Men men...

Nova vaknade vid 7 imorse. Blev gröt och så direkt. Jag lever på kaffe =) Men fick ner två mackor oxå. Man måste ju äta.


Fan vi har rökt nu ett par dagar...INTE bra! Så lätt man fastnar. Måste lägga av innan det går för långt.

Philip stannade här inatt så åker han med mig in till Malmö sen när jag börjar jobba kl 15.

Bilder från imorse:



Och JA....jag vet, det är en nappflaska men han är sjuk ju....Då vill han vara "bebis" och mysa i soffan med filt =) Och då får han det. Nova kämpar med ett nyckelband haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback