Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dop

Idag har vi varit på Claes och Saras dotter Astrids dop i Södra Sallerups kyrka =) Det var jättevackert och lilla Astrid och hennes storasyster Freja var så himla fina och duktiga =) Efter ceremonin i kyrkan var det dags att åka hem till Saras föräldrar för mat och dryck, trevligt och hur gott som helst! Vi var tvugna att åka hem tidigt tyvärr eftersom Micke skulle börja jobba kl 18 ikväll. Just det, det var en tjej som kommenterade min klänning idag, hon kom fram och sa att den var sååå fin och frågade var jag köpt den hehe! Hmm jag som inte tycker det är något speciellt med den. Aldrig använt den innan idag och den är från H&M, förra året typ. Svart och vit omlott klänning som når till knäna. Dock var hon mycket snyggare klädd och jag tycker fortfarande inte jag har rätt figur för sådana kläder ;-)

Nu är vi bara hemma och inväntar kvällen. Tror jag ska lägga Nova snart efter lite gröt, hon har inte riktigt fått sova som hon ska och behöver ikväll.

Imorgon är det jobb 7-14 för min del. Sen kommer Philip på kvällen =) Saknat min lille älsklings-kille ju!!

Nova läser bok ikväll:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback