Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fint väder =)

Philip 5½ år idag =)

Idag är oxå vädret helt ok =) Skönt!! Man blir på mycket bättre humör då =) Philip skulle iväg på utflykt idag så hans matsäck packades imorse,han gjorde det typ själv =) Kl 8.45 skulle han vara på dagis. Sen hem och vi letade efter Mickes internetdosa så vi kunde betala räkningarna, hittade inte den. Men det mesta kommer fram här hemma så småningom. Fick ta andra pengar sålänge. Efter det träffade jag Alex som var ute och promenerade. Jag tog med hunden så gick vi ner till ån och vidare bortåt där hon bor.

Sen hem och hann PRECIS sätta mig ner med två ostmackor och en mugg kaffe när Nova vaknade. Jaja hon skulle ju äta 11 egentligen så bara bra hon vaknade + att blogga kan man göra fast man matar bebis ;-)

Ska hämta Phille vid 14, funderar på att ta med hans cykel till dagis så vi kan ta oss till macken sen och handla mjölk och smör.

Blev INTE klar med pluggandet igår men jag kom iallafall en bra bit på väg så nu tänkte jag kolla lite mer på det. Om Nova tillåter dvs.

Later!

Kommentarer
Postat av: cassandra

Hitt eller Diss? gå in och rösta!

2008-05-28 @ 12:34:02
URL: http://dasiilvaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback