Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

jobba jobba

jo jag är på jobbet i helgen =) går bra detta men det är lite drygt att jobba kväll som igår sen dag nu. allt går om man vill det  =) använder ej stora bokstäver härifrån denna datorn för då låser den sig haha.

igår jobbade jag 18-23 men det var knappt att vi hann in i tid. ett larm på 1½ timme höll på att sabba hela kvällen. vi jobbade som skållade råttor, en man kort...som vanligt då.

jag och nova var i gessie hos mormor o moster igår, det var skoj tyckte hon. speciellt mosters hund som buffade så mycket på henne så hon skrattade högt! kittlen tjej =) vi gick en runda med och kolade läget men allt är sig likt där ute. snackade lite med anette, mammas granne. hon har en olivia född nov 06 och en oliver född nov 07, sååå fina =)

Lite bilder från idag när Micke var hemma med Nova:



Sen kom jag hem:



Kommentarer
Postat av: Denice

Tjenare!

sitter i skolan utan någonting att göra, så jag kollar igenom en massa gullebilder här tänkte jag! :D



Haha och här ser ju bror extremt pigg ut!

Hoppas att allt är bra med dig?

2008-09-22 @ 10:17:26
URL: http://dempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback