Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lekplatsen

I skolan gick det bra. Nova höll sig vaken tills vi skulle dit. Det trodde jag inte för hon verkade trött, men ville inte sova då jag provade att lägga henne vid 11. Sen vaknade hon ca 14.30, lekte fint på golvet och roade sig ganska bra =) Det har varit fint väder, skönt sen att gå till dagis. Philip var mitt uppe i någon lek när jag kom och ville inte följa med men när jag sa att vi skulle gunga och leka lite ändrade han sig ;-)

Vi gick till gungorna som ligger ganska nära oss och den lilla lekplatsen på gården bredvid. Tog lite bilder:



Kl 18 var det besiktning på nya huset, allt gick bra. Hon tyckte vi skulle sätta lite extra silikon i duschen där uppe för det kan bli så att fukt tränger in. Annars var allt ok. Var och kollade på tvättstugan, soprummet och festlokalen oxå.

Sen hem och matade Nova som var trött. Hon skrattar alltid så gott när hon är trött =) Hon skrattar åt allt när hon är trött, där är hon lik sin mor haha ;-)

Nu ska jag få det sista i Handledningskursen klar tänkte jag.

See you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback