Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Onsdag

När jag vaknade efter min sovmorgon till 8.30 var halsen tjockare än igår. Drygt. Men det brukar ju alltid vara som värst på morgnar. Jaja....röksuget är ännu värre, ibland är det verkligen jobbigt =( Men vad trodde vi liksom....Bara att kämpa vidare eller börja igen och det sistnämda vill vi inte.

Idag händer det inte alltför mycket. Har bokat träning till 18.30 ikväll, ska bli skönt. Inte varit där på länge och lite fysisk aktivitet hjälper iallafall mig mot röksug.

Här kommer bilder på mitt hår och några på Nova från nu precis:



EN SIDA                      ANDRA SIDAN          LEKER        MED      BABYSITTERN             *SÖT*

Och här kommer några från igår då batteriet på kameran flippade ut:



       AMMAR                    NANNAR                   SPIDERMAN           PHILIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback