Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Oväder?

Känns nästan som det ska blåsa upp till storm eller nåt...Var tog det fina vädret vägen? Jag hade tänkt promenera till Carina i Furulund imorgon fast jag går iofs i alla väder men trevligare med sol =)

Idag blev det inte stranden, var inte riktigt väder. Det hade säääkert Micke koll på haha ;-) Eller inte! Han lovade iallafall att vi ska åka så fort vi är lediga och vädret är bra.

Var och hälsade på Rebecca och Davids nya tillskott och även Sanders nya lillebror! Så underbart söt! Är det verkligen SÅ små?! :-o Herregud =) Allt hade gått snabbt och bra! Philip och Aleksander passade på att leka lite.

Micke är hos tatueraren nu, borde väl vara hemma till 23 eller nåt. Jag däckade på soffan innan idag när Micke hade Nova på bröstet. Så jag borde orka hålla mig vaken, vill se hur det blev ju =)


Lite bilder blev det ändå idag:



klätterapa =)                 ritat lite!               kollar på storebror   han är rolig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback