Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Philips inskolning =)

Idag kl 9 var det dags för Philip att börja sin inskolning, stor dag för min lille store pojke =) Han var så stolt och förväntansfull! Han gjorde sin läxa imorse med. Han skulle rita sig själv sen svara på några frågor men det gjorde vi redan i förra veckan. Jag och Nova var med och lämnade honom sen stannade vi tillsammans med några andra föräldrar och drack kaffe. Efter samlingen skulle de gå rundvandring så då var det ok att jag gick. Nog mer jag som är nyfiken och vill stanna men de flesta barn funkar ju bättre om inte mamma eller pappa är där. 11.30 ska vi hämta honom igen sen får han gå på dagis till 15.30 för jag ska ju till skolan idag som vanligt.

Efter dagis ska Micke och Philip iväg och köpa ett spel, Philip har tjänat och sparat ihop lite pengar. Det är ett Shrek-spel han vill ha! Sen ska jag iväg och träna kl 20 ikväll =)
yIgår var vi inte utanför dörren ;-) Jo i trädgården bara. Skönt ibland att inte göra nåt alls. Ja städade, tvättade och diskade gjorde jag ju.

Bilder på Nova från nu precis:



På Philip igår kväll:



Mer kommer sen när vi hämtat Philip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback