Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Rensat ogräs...

...och det var inte lite heller. Vi har ju stenplattor på framsidan och mellan dem var det fullt av gräs och mossa på sina ställen. Nu är det iallafall borta + att jag skar rent kanten på gräsmattan, den hade växt ut över en del av de första plattorna. Var tvungen att fortsätta sen utanför carporten runt hela tomten (hörntomt = drygt) Blev inte helt klar, Nova var lite otåli på slutet. Dagen har varit bra. Jag och Nova gick och mötte Alex med Liam vid 13.30 så gick vi tillsammans upp till skolan. Hennes Ronja hade redan blivit hämtad eftersom hon skulle åka till Norge. Tog bilen hem. Helt lagom promenad att gå från där vi bor nu tycker jag, sen blir det ju väldigt nära.

Var en sväng ut på Center syd med. Blev kallingar och brallor till Philip, behövligt. Nova fick mockasiner med Milla på, skitsöta =)

Nu ska jag lägga mig, är helt slut. Är nog delvis solen men även den konstanta sömnbristen. Varför plåga sig själv och stanna uppe liksom ;-)

Bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback