Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snart iväg!

Ska till skolan strax, Nova ska bara äta och så först. Hon har precis vaknat så vi kör dit idag och tar med matstolen. Får tillbaka proven idag tror jag.

Philip är på utflykt med dagis idag. Det är "Hemliga klubben" (de som ska börja skolan till hösten) som är iväg. Eftersom det var så mycket med hunden igårkväll hann vi inte köpa matsäck då utan fick göra det imorse men det funkade ju det med. Micke hade sovmorgon (min imorron hehe) så jag lastade in båda ungarna i bilen och drog till ICA. Philip valde köttbullar, plättar, dricka, ristfrutti, banan och äpple. Så blev det lite gurka och kex med.

Promenerade sen till apoteket och hämtade ut Diesels medicin. Träffade Alex där så tog vi en glass vid Sibylla efter invägning på MVC. Vägde Nova oxå, 9070 gram så visst har hon gått upp =)

Diesel mår bra efter alla ingrepp, han gnäller en del men det han ju gjort sen dag ett. Veterinären har sytt på ett tryckförband som ska av på fredag. Kalaset gick på 3600+255 kr för medicinen idag. Kastrering, vaccination, kloslipning, öronkoll med speciell maskin......

Kl 18 idag ska jag till frissan, klipp och slingor. Blir det bra kommer bilder, annars inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback