Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Då var snart denna veckan oxå slut, går snabbt nu! Snart sommar =) Som jag ÄLSKAR sommaren med sol och bad. Hmm bikinipanik, det är iofs inte lika skoj att visa sig i bikini. Speciellt inte nu när man nyss typ fått barn men men man ser ju ut som man gör ;-)

Ska hämta Philip efter jobb idag, slutar 13 så det är snart. Hem och städa lite tänkte jag. Klippte gräset igår efter jobb. Ibland är man sådär flitig, man får ta vara på sina ryck =)

Sen är det tattoo-dags kl 16 *längtar* Tror vi åker allihop. Det är ju inte precis som att det tar hela dagen.

Tänkte fota barnen lite senare så det blir bilder på sidan.

Nu ska jag snart ut och mata mina tanter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback