Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovmorgon och gymmet =)

Idag hade jag ställt klockan på 9 men snoozade till fem över. Min sovmorgon men skulle vara på gymmet 10.15 så lika bra att gå upp i tid. Säger en sak: Aldrig mer ett uppehåll därifrån på tre veckor! Vad jobbigt det var....och vad ont jag kommer ha imorgon. Men det är bara att köra igång igen.

Jag ville åka till stranden idag men det var inte Micke så sugen på. Han ville ner och fiska vid ån. Okej då, han är ju ledig imorgon med så DÅ blir det beachen. Hoppas vädret är på min sida =)

Matar Nova nu sen blir det ner till ån med fiskespö och baguetter. Jag lär nog äta mest haha...Not much of a  fisherman! Tömt kameran så det kommer bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback