Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Utvecklingssamtal på dagis!

Efter min och Issas promenad med barnen fick jag bråttom till dagis för utvecklingssamtalet 13.15. Allt gick bra, man kände ju igen Philip direkt när hon pratade om honom. Han har ju haft en lite speciellt situation vår lille kille. Varit runt på en del dagis, mamma på ett håll och pappa på ett håll mm. Men överlag har han tagit det bra. Utvecklats mycket den senaste tiden och blivit mer harmonisk och lugn. Han uppskattar mer saker som CD-sagor med tillhörande bok och liknande. Detta upplevde de på dagis oxå. Han är en tuff kille med en känslig insida och det stämmer ju. Stort behov av närhet och att bli sedd och bekräftad. Han ÄLSKAR att leka ute på stora ytor. Det är min son det =) Bra att Philips pappa var med oxå, han fick se dagiset för första gången och pratade med de tre fröknarna.

Vägde mig på BVC när jag ändå var på apoteket och hämtade mer p-piller (tiden går snabbt) och köpte lite andra saker. Konstigt för jag tycker jag gått  upp i vikt, det känns så men det hade jag inte. Gått ner 1.1 kg så nu står vågen på 56.9 =) Målet är ju 55 kg som sommarvikt!

Efter samtalet på dagis gick vi hem, matade Nova och åt själv. Sen var jag sååå trött så jag somnade/slumrade bort en liten stund. Sen kände jag att det var dags att rycka upp mig så vi gick och Philip cyklade bort till macken. Behövde cigg och en promenad.

Nu är det lugnt igen. Vi ska äta typ 19 sen ska Nova läggas. Hoppas hon somnar bara för hon slumrade till i vagnen.

Lite bilder från idag:

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback