Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

1 år som gifta =)

Idag är det vår bröllopsdag! Vi firar bomullsbröllop, det kallas tydligen så när det är 1 år! Så fort ett år har gått! Jag fixade present till Micke i helgen som han ska få öppna antingen när han kommer hem eller när jag kommer hem men det blir först vid 23 ikväll. Jag jobbar kväll idag. Imorse försov vi oss! Fattar inte det, Nova har liksom gjort klart för oss från början att vi inte behöver någon väckarklocka. Jag kollade dock på klockan 8.03 (!) för jag kände på mig att någonting inte stämde.

Nu tar Nova och jag det lugnt efter att Micke och Philip stack iväg. Jag ska lämna Nova på dagis kl 11 sen kör jag vid 13.45 ca. Måste hitta parkering nära men jag tror inte jag kommer lyckas. INTE roligt att gå till bilen i mörkret vid 22 när vi slutar. Speciellt inte när det är många som blivit överfallna och rånade utanför och till och med inne på sjukhusområdet. Sjuk värld vi lever i.

Annars blir det lugnt, brukar vara lugnare att jobba kväll än morgon men man vet ju aldrig.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jenny/Lotta

Grattis pa brollopsdagen!

2008-11-10 @ 20:09:45
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Unni

Grattis en dag i efterskott.. Tänkte faktiskt på det för någon dag sedan!! Kramar :)

2008-11-11 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback