Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Badet, 1:a advent mm

Detta inlägget kommer nog postas idag fast jag egentligen började skriva ett igår och la in massor av bilder. Drygt när det inte fungerar som det ska.

Igår var vi iallafall på badet i Lödde med Nova för allra första gången  =) Hon älskade det, hon tyckte det var jätteskoj och spännande! Det gick bra, hon blev helt exalterad när vi först kom in och hon såg allt vatten och de andra som badade! Omklädningsrummet med skåpen tyckte hon oxå var väldigt roande ;-)

Sen gjorde vi inte så mycket mer förutom att dagen avslutades med 6 maskiner tvätt (!)

Idag är det 1:a advent! Snart jul då med andra ord!

Får se vad dagen bjuder på! En långpromenad vore trevligt =)

Sen kommer ju Philip hem =))

På badet igår:



Julgardiner har satts upp:



Igår morse hade jag sovmorgon till typ 11, då hände detta:



Fick ha stora bilder eftersom det annars inte gick att klicka upp dem...weird!





Kommentarer
Postat av: Jenny

E det bara jag som inte kan klicka pa bilderna?

2008-11-30 @ 16:11:42
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: jane

hihih vilka härliga bilder! =)

2008-12-01 @ 08:13:37
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Evelina Hellström

mysigt att bada, lite pinsamt men har fortfarande aldrig vart på badhus med mina barn trotts att Lucas är 3 år nu!!! måster jag göra SNART! :-) kram

2008-12-01 @ 12:41:57
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback