Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bloggproblem...

...eller är det vår dator kanske?! Jag vet inte men jag la in bilder och allt sen ville bloggen inte spara. Dets lutade med att jag fick skriva om allt idag + lägga in bilderna på nytt men då gick det inte att klicka upp dem. Så jag la upp dem stora istället. Sen kollade jag på ett annat inlägg och då var det samma skit där men sen gick det att klicka upp.....Såna saker gör mig SÅ JÄVLA GALEN!!! Helt ärligt! ORKA! Nä jag är inte arg men det är irriterande, mycket!

Dagen har varit LUGN! Jag har inte ens sminkat mig så nej, inte varit utanför ytterdörren. Bara rökt på altanen haha!

Vi har kollat på två avsnitt av Dexter, man blir ju beroende!! Sjukt bra, det är något speciellt med den serien =)

Sen kom Philip hem vid 19 tiden. Nova skulle äta och läggas och Philip duschas.

Nova har ögoninflammation, märkte att hon var helt geggig imorse och feber på det. Kul! Snart orkar vi inte mer sjukdom i denna familj asså! Och min nacke var helsabbad imorse. Tog en tramadol men det bet inte på min nacke inte. Blev bättre under dagen men det gör ff ont. Skitnacke!

Nu ska jag snart lägga mig. Nova ligger i sin egen säng, får se hur länge det varar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback