Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Halvdag hemma sen resten på jobb

Idag började dagen ca 6.15 eller nåt men vi låg kvar i sängen till 7.11, precis innan min klocka skulle ringa! Gick upp med Nova, duschade och fixade frukost till oss + Philip. Vid 8.15 tog vi oss till skolan, Philip ville inte vara med på idrotten eftersom han precis varit sjuk, han ville titta på istället.

Jag gick hem sen gick vi ut med hunden tillsammans. Vid 11 lämnade jag Nova på dagis. Började eg 14.30 men vi hade möte så jag kom dit 13 istället. Kvällen på jobb har varit lugn, skönt!

Mitt vikariat har förlängts till 30 september 2009 =)) Känns väldigt tryggt och bra! Det är ändå en bra tid framöver vi har säkrat nu. Ångrar inte en sekund att jag sa upp mig från hemtjänsten även om jag inte har fast jobb nu. Detta jobbet är så sjukt roligt och intressant =)

Budar för fullt på tradera! Tyvärr missade jag helt några spiderman gubbar som Philip ville ha =( Har börjat med maxbud nu så tradera automatiskt bjuder upp till den gräns man satt. Tittat på lite fina barnkläder med, hello kitty mm ;-) Hittat jättemånga kavat-kängor, rosa bl a men de var rätt dyra och dessutom när frakten tillkommer.

Nu ska jag strax gå och lägga mig!




Kommentarer
Postat av: Evelina

TACK! :-) och grattis till din förlängelse. det får vi nästan ta och fira med en fika en dag va? ;-) Tradera är livsfarligt..man blir så lätt beroende, men kul är det! kram

2008-11-28 @ 08:40:36
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Liv

Grattis till nytt jobb! Vad jobbar du med nu?

2008-11-28 @ 10:19:57
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback