Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hämtat Philip i skolan

Borde handlat mjölk för det har vi ingen. Skulle åkt och storhadlat men det har kommit någonting annat emellan hela tiden. Drygt. Annars är jag ledig idag. Hämtade Philip 12.15 som vanligt när jag är ledig. Innan dess var Nova och jag "bara" hemma. Diskberget var mitt imorse så jag tog hand om det, skönt! Finns inte mycket som slår ett nystädat hem när disken är undan och helst tvätten oxå! DÅ mår jag ganska så jävla bra ;-) (haha)

Alex och jag ska höras av lite senare, vet ej om vi ska ses här, där eller ute. We´ll see =) Alltid lika trevligt är iaf en sak som är säker.

Har bokat träning kl 18, vet ej om jag orkar bara. Är så trött. La mig inte förrän tolv igår och Nova väckte mig ca 5.30 som vanligt sen blev det inte att jag somnade om ordentligt. Men det är väl då man behöver träningen som mest sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback