Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag är jag ledig...

...och hemma med min sjuka dotter. Fasiken vad mycket snor en sån liten näsa kan rymma. Det är helt sanslöst!! Nova gillar inte snorsugaren men den är effektiv och gör att vi inte behöver torka näsa på iallafall en halvtimme ;-) Snart blir hon nog bra. Febern var 37.6 imorse helt utan alvedon så det är på bättringsvägen.

Jakten på vinterkängor till Nova är nog slut, hittat ett par i Furulund så ska dit i eftermiddag =) Blå men det kvittar ju, huvudsaken att de är bra. Gillar kavat nu när de är så små, det är viktigt för foten med ordentligt stöd.

Philip är i skolan men vi ska hämta honom vid 12.15 som vanligt. Tänkte gå dit om det inte börjar ösregna. Förhoppningen är att Nova ska somna i vagnen. Hon sover bra utomhus och nu är ju febern på en hanterbar nivå desutom. Frisk luft är bara nyttigt.

Annars händer det inte så mycket idag, fick avboka träningen ikväll oxå....suck. Nova är ganska (milt uttryckt) krävande på kvällarna nu och jag jobbade kväll igår. Micke behöver en paus.


Snart snart är det dags att ta ner alla julsakerna från vinden =) Jag LÄNGTAR! Men först har vi Philips kalas att ta tag i, julpyntar lagom tills hans födeledag den 28 november. Micke vill ha riktig gran men det vill verklgen INTE jag! Orka med alla barren alltså. Nä glöm det ;-)


Kommentarer
Postat av: JÄVLIT ANONYM

VI SKA HA RIKTIG GRAN!!!!

2008-11-22 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback