Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kalas eller inte...?

Idag är det söndag och jag undrar alltid varför Nova inte sover lika länge när det är min tur att gå upp med henne som när hennes pappa gör det. Igår sov hon till 08 liksom, hallå!! Det är nog rekord eller jag vet inte eftersom jag ofta jobbar morgnar men mig har det då inte hänt ;-)

Idag är det planerat att båda våra familjer m fl ska komma och fira Philip men jag vet inte om det ska bli av. Han är mycket bättre men äter fortfarande inte så mycket. Får avvakta nu under förmiddagen sen ev ringa runt.

Vi ska baka idag i vilket fall som helst, kanelbullar och lussekatter =)) Längtar tills julen gör jag!

Funderar på att få upp ljusstakarna i fönstren idag ;-) Lite tidigt jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback