Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag = scouterna & fika

Upp tidigt med Nova som vanligt men jag ser ljuset i tunneln = min sovmorgon imorgon! Snart snart ska jag få sova. Det är bara denna dagen jag ska ta mig igenom, jag kanske klarar det ;-) Okej jag överdriver lite men sömn kan vara VÄLDIGT underskattat! La ju mig tidigt, ca 21.30 men blev sen väckt av min käre make som vart och förfriskat sig hemma hos David. Jag somnade inte om på ett tag och däremellan ville Nova in till oss-igen!

Idag står först scouterna på schemat 10.30 sen går Nova och jag hem igen eller om pappa Micke vaknat och tar henne innan jag sticker med Philip. Direkt från scouterna lämnas Philip sen i Oxie hos sin pappa och jag planerar att fika med min mamma. Det blir lite hemlighetsmakeri med. Tror inte Micke läser här MEN jag skriver ändå inga detaljer, man vet trots aldrig ;-) Men vi firar 1 årig bröllops dag på måndag den 10 november. Det är även Novas dopdag! Och fars dag imorgon! Det är dock redan ordnat =)

Nä nu myser vi här med frukost och tända ljus! Än är det ingen stress. Får fixa fram diverse varma kläder till Philip, regnbrallor, thermobrallor, vantar, mössa, halsduk mm. De är säkert ute idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses att det redan gått ett år sen ni gifte er och Nova döptes ! Hoppas ni hade en riktigt bra första bröllops dag =) Grattis

2008-11-09 @ 12:51:57
URL: http://lindus85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback