Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndag betyder tillbaka till jobb...

...iallafall denna måndagen. Vi hade det lugnt idag, skönt =) Micke slutade tidigt så han och barnen var redan hemma när jag kom *lyx* Annars är det ganska stressigt att hämta hämta på två ställen till kl 16 och fixa middag etc, helst till 17. Jag slapp ta med Nova till tandläkaren när jag och Philip skulle dit, hon hade inte kunnat vara stilla. Det gick inte att ta några bilder på hans tänder, han tyckte det var för obehagligt. Men det kan vänta ett år till. Allt såg jättebra ut och han var duktig. Fick välja en ring så nu ska han ha den på sig alltid säger han ;-)

Hem och käkade sen var det dags att fixa Nova klar för sängen, Mickes tur att lägga. Jag gjorde Philip klar och sen upp med honom. Nu ska vi käka glass =)) Sen blir det läggdags relativt tidigt för min del, duktigt sliten. Ledig imorgon och då kan jag behöva krafterna för en tuff dag hemma med Nova ;-)

Styrketräning imorgon kl 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback