Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

På besök i Oxie, ny vagn mm

Idag började dagen med lämning på skolan som vanligt. Unde tiden Philip var där stack jag och Nova till Landskrona och bytte bort hennes vagn till en Brio Race, helsvart från 2008. Med fick vi en röd sittdyna och en grå emmaljunga åkpåsen. Regnskydd fanns inget så det får vi fixa. Är supernöjd med den och helsvart är bättre än någon ljusare färg som ser så himla skitig ut efter bara ett litet tag.

När vi äntligen hittade hem efter vårt äventyr var det dags att hämta storebror i skolan och sen vidare direkt till Emma med familj i Oxie =) Vi hade inte setts på väldigt länge, säkert mer än ett halvår (!) Det får inte gå så långt mellan gångerna gumman! Det var så roligt att se barnen, hur stora de blivit. Dennis blir ju snart 7 år, Elias snart 2½ och lilla Matilda som är 9 mån =) Bilder följer men jag hann inte få med Dennis och Philip som var ute och lekte på lekan hela tiden =) Utesmåfolk ju ;-) Dennis och Philip är lika på många sätt, båda var lika busiga som små, gillar spiderman och dinosaurier och älskar att vara ute!

Vi kunde dock inte stanna så länge eftersom jag hade tvättid vid 15, var inte hemma förrän 16 dock. Sen stack vi och handlade och lagade mat och någonstans däremellan hann vi hänga och hämta in tvätt innan det var middags dags. Det blev pyttipanna med stekta ägg och brocolli. Jag älskar brocolli ;-) Micke är ju inte normalt hemma på torsdagar och inte heller ikväll eftersom han hade tatueringstid kl 18 i Höör.

Nu spelar Philip xbox, Nova yrar omkring och jag måste snart bli klar här så Nova får sin kvällsgröt sen direkt i säng. Klockan är ju massor såg jag precis!!

Matilda



Elias



Kidsen =)



Elias, Nova & Matilda



Nova, Emma & Matilda



Nya vrålåket =)



Kvällsleker



Mobilbilder eftersom digitalkameran verkar ha gått sönder eller nåt =(


Imorgon jobbar jag hela dagen sen börjar Micke kl 19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback