Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Shoppat =)

Oj oj en hel del faktiskt men det var väntat ;-)

Vi började med att fika, glömde ta bilder på söta Elma! Hon sov lite längre än Nova som vaknade precis efter att vi fikat.

Sen letade vi vantar, halsduk och mössa till småttingarna. Både jag och Lotta hittade inne på H&M, den affären kan man lita på =) Sen blev det hårinpackning till mitt försummade hår, en sminkpenna, niveacremé  och något som ska stärka mina svaga naglar! Jag köpte äve ett svart velourset till mig, mjuka brallor och en huvtröj/jacka till. Philip försökte ta bild på det medans batteriet till kameran tog slut....Hatar att det inte går att ladda utan att det är vanliga batterier man sätter i. Drygt.

Snart kommer Alex med sina 3 kids hit =) Vi ska fika, snacka skit och jaga ungar hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback