Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sunday

Är på jobbet nu men det är lugnt så jag passar på att skriva några rader =) Nova har blivit hostig och fått feber igen =( Det började i förrgår kväll när jag skulle lägga mig så hon fick komma in till mig istället. Nu imorse hade hon ingen feber men hon är alltid varmare på kvällen. Ska köpa hem mer alvedon iallafall.

Philip ska på kalas idag 12-14 sen åker han hem med Sammie. Jag är hemma ca 16. Blir en lugn och tidig kväll! Var hemma ca 23 igår efter jobb sen upp 5 igen och med oroliga Nova inatt. Trött är jag. Då tänker jag, vilken tur man inte är äldre, det måste ju vara jobbigare ;-)

Sytt om selet till vagnen, klippte helt enkelt hål i ryggen på tyget och fäste selet bakom. Det blev mycket bättre och mycket lättare att ta på och av Nova. Sen har jag satt fast namnskylten med, fick bli med vanlig tråd (lite tjockare) för våra stripes på jobb (till tvättsäckar bl a) var för tjocka.

Skriver kanske mer sen när jag kommer hem eller ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback